Голосіївський дуб 2016. Загальні умови змагань.

rezultaty-golosiyivskiy-dub-2016

 

Етап кубка Києва «Голосіївський дуб» (Чемпіонат Голосіївського району).

 

Загальні умови змагань.


1. Змагання проводяться на двох дистанціях: командні рятувальні роботи та особисто-командна смуга перешкод.

 

2. Загальний залік підводиться по сумі місць на двох дистанціях. При рівній сумі місць пріоритет за дистанцією рятувальні роботи.

 

3. На особистій дистанції від кожної команди можуть виступати вісім учасників, які є в заявці. Командний залік рахується по сумі кращих шести результатів. Жіночі результати для командного заліку рахуються з коефіцієнтом 0,9. Команди що отримали особисто-командний результат по сумі п’яти і менше особистих результатів займають місця після команд, що мають повний залік.

 

4. Клас дистанцій –  3-5 за вибором команд.

 

 

5. Всі учасники змагань повинні бути забезпечені: ІСС, захисними касками, формою, яка повинна закривати лікті і коліна; (вимоги 3.13.4.12 – 3.13.4.17 – «Правил змагань»).

 

6. Нарада з представниками команд та мандатна комісія – в 19:00 17 травня 2016 року в ДЮК «Олімпія» за адресою: проспект Голосіївський, 118Б, другий поверх, направо по коридору, кабінет англійської мови (двоповерхова будівля ЖЕКа напроти басейну Дельфін, між метро «Виставковий центр» та «Васильківська»).

 

7. Під час проходження мандатної комісії команди подають іменні заявки з візою лікаря, страхові поліси, розрядні книжки і стартовий внесок, якщо він не сплачений раніше. Команди що порушили термін попередньої реєстрації та/або не пройшли мандатну комісію 17 травня до змагань будуть допущені у разі сплати подвійного стартового внеску. Команди з інших міст можуть пройти мандатну комісію в день змагань до показу дистанції при умові попередньої реєстрації.

 

8. Стартовий внесок з учасника за кожну дистанцію сплачується після попередньої  реєстрації:

  • 50 гривень при сплаті до 10 травня 2016 року;
  • 60 гривень при сплаті після 10 травня 2016 року або на нараді представників;
  • 70 гривень при сплаті після наради представників до початку змагань.
  • 100 гривень при сплаті після наради представників до початку змагань при порушенні терміну попередньої реєстрації і не проходження мандатної комісії 17 травня.

На нараді представників можливе повернення в повному обсязі стартового внеску учасникам, що відмовилися від участі. Після наради стартові внески не повертаються.

 

9. Стартовий внесок можна оплатити двома способами:

  • Особисто організаторам змагань – Бєлиму Максиму, Ляшенко Алєсі;
  • Шляхом поповнення банківської карточки №  5168  7572  5805  5542  в терміналах самообслуговування ПриватБанк, отримувач Ляшенко Алєся Миколаївна. Про проведену оплату просимо одразу повідомити організаторам, відписатись на сайті під своєю реєстрацією і зберегти чек про проведену оплату.

 

Загальні умови командної дистанції «рятувальні роботи».

 

  1. Місце проведення командних «рятувальних робіт»: Голосіївський район, буде повідомлено на нараді.
  2. Час проведення командних «рятувальних робіт» – 22 або 29 травня 2016 року (неділя). Буде повідомлено ближче до змагань по результатам попередньої реєстрації.
  3. Обов`язкова наявність двох суддів від команди. На нараді команди сплачують обов’язковий додатковий залоговий суддівський внесок по 150 гривень за кожного суддю. Цей внесок повертається командам після змагань, якщо судді від команди були присутні на суддівському семінарі 19 травня і брали участь в суддівстві з початку до закінчення змагань (з 9:00 до 18:00 в день змагань). При відсутності одного судді команді не повертається додатковий залоговий суддівський внесок 150 гривень. При відсутності судді на семінарі 19 травня додатковий залоговий суддівський внесок повертається команді у розмірі 100 гривень.
  4. Кількість етапів на рятувальних роботах – 6-7, з них з самонаведенням – 6-7.
  5. Показ дистанції рятувальні роботи  – в 9:00 та в 12:00.
  6. Старт першого забігу – в 10:00. Старт другого – в 13:30-14:00.
  7. Команди стартують одночасно на різних етапах, переходять по колу з етапу на етап, час на кожному відсікається окремо. Стартовий етап визначається жеребкуванням на нараді.
  8. Інтервал між стартами команд на етапах – 30 хвилин.
  9. Заданий час всіх етапів – 25 хвилин.
  10. Повний час проходження всієї дистанції – 3-4 години.
  11. Мінімальний час для звільнення попереднього етапу та переходу на наступний 5 хвилин. Команда може отримати більше часу для переходу на наступний етап тільки у разі проходження попереднього етапу швидше ніж за 25 хвилин.
  12. Результатом кожного етапу є сума часу проходження та штрафних балів отриманих при проходженні у розрахунку 1 бал = 30 секунд.
  13. Результатом виступу команди на дистанції є сума результатів всіх етапів.
  14. Залік для всіх класів суміщений.
  15. На всіх етапах команда в залежності від тактики і розраховуючи власні сили сама обирає варіант проходження з чотирьох запропонованих рівнів складності. За спрощене проходження команда отримує відповідні штрафи – 20, 40 і 60 балів.
  16. Потерпілі на етапах 1-8 з важкою травмою, не можуть розмовляти та допомагати будь-якими діями команді.

 

Загальні умови особисто-командної дистанції «смуга перешкод».

 

  1. Місце проведення особисто-командної «смуги перешкод»: Голосіївський район, парк Рильского, з ліва від фонтана (зупинка «Голосіївський парк»).
  2. Час проведення особисто-командної «смуги перешкод» – 28 травня 2016 року (субота).
  3. Клас дистанції – 4-5, учасники обирають самостійно по ходу проходження дистанції в залежності від тактики і розраховуючи власні сили.
  4. Загальний формат дистанції – лінійна блочна смуга перешкод з елементами вибору складності проходження деяких етапів.
  5. Кількість етапів на особистій смузі – до 25, з них з самонаведенням – 4-5.
  6. Показ дистанції особистої техніки (старт контрольного учасника) – в 7:30-8:00.
  7. Старт першого учасника в 9:00.
  8. Інтервал між стартами учасників – 10-12 хвилин.
  9. Спочатку стартують чоловіки, потім жінки. Стартує по одному учаснику з команди, далі по колу.
  10. Порядок старту учасників в команді визначається командою, подається на нараді, але обов’язково серед перших двох стартів повинні бути більш сильніші спортсмени за результатами минулих років. Для зменшення стартового інтервалу старт сильніших учасників серед чоловіків буде примусовим.
  11. Порядок старту команд визначається жеребкуванням.
  12. Дистанція складається з чотирьох блоків з окремим відліком часу.
  13. Кожен учасник в незалежності від того вклався він в заданий час попереднього блока стартує на всіх чотирьох блоках. Проходження чотирьох блоків в заданому напрямку.
  14. Інтервал між блоками не менше двох хвилин.
  15. На особисто-командній дистанції наявність окремого судді від команди не обов’язкова, якщо його замінять учасники протягом всього дня.
  16. В стартовому протоколі буде зазначено суддю кожного учасника.
  17. Кожного учасника в команді по всій дистанції супроводжує учасник своєї команди, котрий готує для нього деякі етапи, а також страхує на етапах де це потрібно за умовами. Не підготовленість етапів, котрі готує супроводжуючий учасник команди, не може бути причиною для протесту.
  18. Результатом виступу учасників на дистанції є сума часів проходження всіх чотирьох блоків та штрафних балів отриманих при проходженні у розрахунку    1 б = 30 сек.
  19. Особистий залік окремий серед чоловіків та жінок.
  20. Результатом виступу команди на дистанції є сума шести кращих результатів, з урахуванням коефіцієнту 0,9 для жінок.
  21. В кожній команді в залежності від тактики і розрахунку власних сил можуть бути учасники, що проходять деякі етапи за спрощеними варіантами. За спрощене проходження етапів учасники отримують відповідні штрафи. Заявки по вибору складності проходженню етапів не потрібні. Учасники можуть обирати складність проходження етапів по ходу проходження дистанції.
  22. Залік  суміщений не залежно від обраних варіантів проходження деяких етапів.
  23. До дистанції допускаються учасники з другим розрядом, але вони повинні обрати спрощене проходження трьох етапів.

 

Скорочення
ПС – пункт страховки

ПСП – подвійні суддівські перила с/с

КС – командна страховка

СС – суддівська страховка

СП – суддівські перила

КП – командні перила

ПО – поліспастова опора

ВО – вантажна опора

ЛО – локальна опора

ПСС – пункт суддівської страховки

ЗСК – заглушений суддівський карабін

ППС – проміжній пункт страховки

с/с – самостраховка

КЛ – контрольна лінія

ЗЧ – заданий час

ОЧ – оптимальний час

КЧ – контрольний час

ПЗЧ – проміжний заданий час

ВД – вихідна ділянка

ЦД – цільова ділянка

ДП – ділянка перешкоди

БЗ – зона етапу безпечна

НЗ – зона етапу небезпечна

ОЛ – обмежувальна лінія

ІСС – індивідуальна страхувальна система

 

21 коментар до “Голосіївський дуб 2016. Загальні умови змагань.

  1. Максим Автор запису

    Регистрируемся в формате:
    1. Команда.
    2. Представитель.
    3. Почта.
    4. Телефон.
    5. Пожелание, когда лучше проводить командную дистанцию 22 мая, 29 мая или неважно.

  2. Максим Автор запису

    После обсуждения было продлено предварительную оплату стартовых взносов по льготному тарифу до 10 мая. В условиях исправлено.
    Подробные условия спасработ будут выложены в понедельник. Полные условия личной будут выложены в течение следующей недели.

    1. Рома

      оплатив 50грн стартового внеску. Чи можуть організатори відписати на мій емейл? Є кілька питань не по дистанціях!

  3. Максим Автор запису

    Внимание! Дистанция спасработ будет 29 мая. В связи с этим совещание представителей и судейский семинар переносятся на неделю, 24 и 26 мая соответственно.

  4. секретарь

    https://docs.google.com/forms/d/1ptFnzP9FUP8IJcZDrrrUIpw0twD9gaFEuAKFtAzw0dw/viewform?c=0&w=1&usp=send_form

    За цим посиланням потрібно зареєструватися всім хто планує прийняти участь в особисто-командному заліку. Обов’язково до 23.00 год. 23.05.16.

    Інформація потрібна для зручності в роботі секретаря.

  5. Максим Автор запису

    Напоминаем про сегодняшнюю мандатную комиссию и неоплаченные взносы согласно общих условий: Стартовий внесок з учасника за кожну дистанцію сплачується після попередньої реєстрації:

    50 гривень при сплаті до 10 травня 2016 року;
    60 гривень при сплаті після 10 травня 2016 року або на нараді представників;
    70 гривень при сплаті після наради представників до початку змагань.
    100 гривень при сплаті після наради представників до початку змагань при порушенні терміну попередньої реєстрації і не проходження мандатної комісії 17 травня.

    А также про судей от команд: Обов`язкова наявність двох суддів від команди. На нараді команди сплачують обов’язковий додатковий залоговий суддівський внесок по 150 гривень за кожного суддю. Цей внесок повертається командам після змагань, якщо судді від команди були присутні на суддівському семінарі 19 травня і брали участь в суддівстві з початку до закінчення змагань (з 9:00 до 18:00 в день змагань). При відсутності одного судді команді не повертається додатковий залоговий суддівський внесок 150 гривень. При відсутності судді на семінарі 19 травня додатковий залоговий суддівський внесок повертається команді у розмірі 100 гривень.

  6. Oksana

    Вчора на дистанції Рятувальні роботи загубився срібний карабін автомат з золотою муфтою. На ньому є спеціальна мітка. Може хтось знайшов, буду дуже вдячна за повернення. Карабін новенький, був тільки на одному тренуванні, від цього ще більш його жаль.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *