Умови дистанції рятувальні роботи, Голосіївський дуб 2016. 3-5 класи.

Загальний формат дистанції – кругова смуга перешкод з елементами рятувальних робіт за вибором команди. Всі етапи мають чотири рівні складності. Команда розраховуючи власні сили обирає рівень складності на кожному етапі. За проходження не найскладнішого варіанту етапу команди отримують відповідні штрафи – 20, 40 та 60 балів. Крім того, команда може обрати додаткову складність – проходження етапу з контрольним вантажем. За проходження будь-якого етапу без контрольного вантажу команди отримують штраф 10 балів. Тобто максимальний штраф за спрощене проходження етапу буде 70 балів.

 

 

Контрольний вантаж – пісок в мішках, які за півгодини до старту будуть видані командам відповідно їх заявкам. Кожен мішок з піском повинен важити не менше 5 кг. Команди готують вантаж самостійно, ГСК перед стартом перевіряє. Контрольний вантаж транспортується в командних рюкзаках. Кількість мішків з піском повинна відповідати кількості чоловіків в команді. Тобто якщо в команді п’ять осіб чоловічої статі, то контрольний вантаж на команду 25 кг в п’яти рюкзаках. Якщо будуть команди в яких кількість жінок буде дві або більше, то буде дозволено об’єднати мішки з піском в одному рюкзаку, таким чином, щоб кількість рюкзаків в командах була однаковою. Тобто команда з трьома жінками транспортує три рюкзака в кожному по 5 кг, команда з однією жінкою транспортує три рюкзака в одному 5 кг в двох по 10 кг. На етапах де дозволяється транспортування вантажу на учасниках забороняється одному учаснику транспортувати два рюкзаки одночасно. Якщо команда за своїм вибором не транспортує вантаж на будь-якому етапі, то вантаж залишається на ВД цього етапу, але на наступний етап команда забирає його самостійно в час виділений на перехід між етапами.

 

На всю дистанцію команда бере один комплект мотузок, який міняти або залишати між етапами заборонено. По всій дистанції команда транспортує килимок (якщо використовує кокон або ноші) та все необхідне обладнання для нош (якщо їх використовує). Комплект жердин для нош на тих етапах де передбачено транспортування потерпілих в ношах вважається суддівським обладнанням і повинен бути звільнений до фінішу команди на етапі, так само має бути звільнений килимок у випадку транспортування потерпілого в коконі. Роботу з суддівськими жердинами та коконом команда починає після свого старту на кожному етапі. Можливість транспортування вантажу першим учасником оговорюється окремо по кожному етапу, за виключенням етапів де транспортування вантажу дозволено або заборонено Настановами.

 

Команда сама визначає потерпілих на кожному етапі, з урахуванням окремих умов. При розподіленні потерпілих на етапах необхідно враховувати те, що другий раз потерпілим (легко потерпілим) можна бути лише в тому випадку, коли всі інші учасники команди вже по одному разу розподілені, тобто не може один учасник бути два рази потерпілим, а інший жодного. При виборі командою максимальної складності кожен учасник повинен бути один раз важко потерпілим і один раз легко потерпілим. Після показу дистанції всі потерпілі в командах отримають умовне позначення. Змінювати позначення потерпілого на дистанції заборонено. За зміну потерпілого або відсутність позначення, яке буде перевірятись суддями, команда отримає штраф за не проходження потерпілого. Команда не може залишати потерпілого на ВД, а сама фінішувати на етапі. Якщо команда залишає потерпілого, то вона отримує штраф мінімум: за одного учасника,  якщо потерпілий мав умовно не значну травму; і за двох учасників, якщо потерпілий мав умовно важку травму.

 

Старт на всіх етапах відбувається з лінії старту (ЛС). Будь-які дії по проходженню етапу команда починає робити після перетину лінії старту. Кокон і ноші в’яжуться після перетину лінії старту. До старту на етапі команда може готувати своє спорядження та свій контрольний вантаж. Фініш команди на всіх етапах відбувається після перетину лінії фінішу (ЛФ) всіма учасниками команди та командним спорядженням. Учасники можуть перетинати лінію фінішу в будь-якому напрямку поки працюють на етапі. Знаходячись на фінішу етапу, після перетину лінії фінішу учасники можуть також працювати на етапі. Лінію фінішу можуть спочатку перетнути всі учасники команди, а потім спорядження. Втраченим вважається спорядження яке не перетнуло контрольну лінію на цільовій ділянці етапу або має контакт з суддівським обладнанням.

 

Клас дистанції для кожної команди визначається окремо в залежності від заявленої складності етапів. Команди, що за своєю кваліфікацією можуть виступати тільки на третьому класі, обирають складність етапів таким чином, щоб штраф за спрощене проходження кожного етапу був не менший 50 балів. Тобто команда третього класу проходить етап або за самим спрощеним варіантом (з контрольним вантажем або без вантажу), або за наступним по складності варіантом етапу без контрольного вантажу. Команди, що за своєю кваліфікацією можуть виступати на четвертому класі, обирають складність етапів таким чином, щоб штраф за спрощене проходження кожного етапу був не менший 20 балів. Тобто команда четвертого класу не може обрати для проходження найвищу складність будь-якого етапу. Команди, що обрали для проходження два вищих за складністю варіанта проходження всіх етапів, будуть допущені до виступу на дистанції за вимогами п’ятого класу.

 

Заявки по обраним варіантам складності всіх етапів всі команди здають одночасно на нараді представників після обговорення і жеребкування!!!

 

Один або два етапу буде вилучено з дистанції. Про це буде відомо на нараді представників команд.

 

  1. Переправа з використанням маятника через яр та транспортування потерпілого.

 

Довжина етапу – до 25м.  Висота кріплення маятника до 20 м.

 

Обладнання етапу:

ВД  – ЛС, НЗ, ПСП, ВО (дерево), КЛ, СС, зона для в’язки кокону;

ДП  – СП для першого, ВО (ЗСК) для кріплення перил маятника, СП для підтягу першого до ЦД.

ЦД  – ЛФ, НЗ, ПСП, ВО (дерево), КЛ.

 

Перший учасник піднімається по СП з верхньою СС та самостраховкою. СС страхує учасник команди. Після підйому учасник закріплює перила маятника на опору над гілкою, спускається по вертикальним перилам, в нижній точці маятнику будуть СП для підтягу першого на ЦД. Всі інші учасники переправляються на ЦД за допомогою маятника. При переправі маятником учасники повинні бути забезпечені самостраховкою до перил та верхньою командною страховкою (суддівська мотузка, якою можна страхувати тільки з ВД, останнього страхує суддя), а також до нижньої точки спуску має контролюватися швидкість спуску через гальмівний пристрій. Контроль може бути командним або особистим, для потерпілих спуск обов’язково повинен підстраховуватися. Після проходження нижньої точки повинна бути підтягуюча мотузка з фіксацією. Фіксація може бути командною або особистою.

 

При транспортуванні кокону маятником, в’яжеться вузол до якого приєднується павук кокону та самостраховка потерпілого. Транспортні мотузки закріплюються у верхню частину ІСС потерпілого. Під час переправи кокону маятником потерпілий не повинен бути вниз головою.

 

Варіанти проходження:

 

1.1 Потерпілий відсутній. Команда отримує штраф 60 балів за спрощене проходження етапу (1Б, (6+2)*1,2*1,2*1,2=13,8 бала).

 

1.2 Легко потерпілий: травма – опік рук від старту до фінішу на етапі. Команда отримує штраф 40 балів за спрощене проходження етапу (1Б, (6+2)*1,2*1,2*1,2*1,2=16,6 бала).

 

1.3 Важко потерпілий в коконі: травма – втрата свідомості від старту до фінішу на етапі. Команда виготовляє кокон та транспортує потерпілого з використанням маятника. Команда отримує штраф 20 балів за спрощене проходження етапу (1Б+н/к+н/к, ((6+2)*1,2*1,2*1,2*1,2)+2+2=20,6 бала).

 

1.4 Легко потерпілий + важко потерпілий в коконі. Травма легко потерпілого – опік рук, важко потерпілого – втрата свідомості від старту до фінішу на етапі. Команда виготовляє кокон на транспортує двох потерпілих з використанням маятника (1Б+н/к+н/к, ((6+2)*1,2*1,2*1,2*1,2*1,2)+2+2=23,9 бала).

 

  1. Вертикальний підйом потерпілого із тріщини та транспортування по переправі.

 

Довжина етапу – до 20 м. Висота підйома до 10м. Стрімкість схилу – до 90°.

 

Обладнання етапу:

ВД  – ЛС, БЗ, ПО (дерево) з обмеженням по висоті кріплення, КЛ;

ДП  – яр з земляними схилами; БЗ для потерпілого обмежена КЛ; зона для в’язки кокона; обмежений коридор руху для першого учасника, на підйомі два ППС у вигляді дерев.

ЦД  – ЛФ, НЗ, ПСП, 2 ПО (дерево), КЛ.

 

Перший учасник рухається на ЦД на спуску як по вертикальним перилам, на підйомі вільним лазінням з КС використовуючи ППС. Транспортування вантажу йому не дозволяється. Забрати свої ППС команда може спустившись по схилу по КП з самостраховкою. Інші учасники переправляються на ЦД по подвійним командним перилам з супроводженням та здійснюють вертикальний підйом потерпілого до переправи і транспортують його по переправі на ЦД. При підйомі потерпілий повинен бути забезпечений КС. При переправі потерпілий повинен бути забезпечений супроводженням з обох берегів.

 

До старту потерпілий спускається на дно яра. Команда організовує по середині переправи нерухомий пункт страховки, цей ПС повинен бути зафіксований з обох берегів. ПС по середині переправи вважається вантажним. Підйом та командна страховка можуть виконуватись з будь-якого берега. При підйомі потерпілого, спуску та підйомі учасника команди всі гілки мотузок повинні проходити через зафіксовані на переправі карабіни та не торкатись схилів яру. Підйом потерпілого та учасника, що спустився до нього, відбуваються в будь-якому порядку. На переправі при підйомі потерпілого чи учасника, що спускався вниз, не може знаходитись одночасно два учасника. Друга ПО на ЦД для наведення іншої переправи, якщо командам це необхідно.

 

Варіанти проходження:

 

2.1 Умовно потерпілий: учасник працює двома руками. Спускатись до нього не треба. Всі інші вимоги до підйому залишаються. Команда отримує штраф – 60 балів за спрощене проходження етапу (2А+2Б, (8+2)+10*1,2*0,8=20 бала).

 

2.2 Легко потерпілий: травма учасника – опік лівої руки. Спускатись до нього не треба. Потерпілий не працює лівою рукою зі старту до фінішу на етапі. Команда отримує штраф – 40 балів за спрощене проходження етапу (2А+2Б, (8+2)*1,2+10*1,2*0,8=22 бала).

 

2.3 Легко потерпілий 2 – опік рук. Потерпілий не працює руками зі старту до фінішу на етапі. До потерпілого на дно яра з переправи спускається по вертикальним перилам учасник команди, закріплює на потерпілому транспортну підйомну мотузку та командну страховку. Потерпілий не може сам приєднатися до переправи. Команда отримує штраф 20 балів за спрощене проходження етапу (2А+2Б, (8+2)*1,2+10*1,2*1,2*0,8=24 бала).

 

2.4 Важко потерпілий: зі старту до фінішу на етапі в потерпілого втрата свідомості. До потерпілого на дно яра з переправи спускається по вертикальних перилах учасник команди, виготовляє кокон для транспортування потерпілого (потерпілого вкладати не потрібно, він лягає сам). Учасник, що спустився на дно яра, закріплює потерпілому транспортну підйомну мотузку та командну страховку. Команда здійснює підйом потерпілого в коконі з тріщини та транспортує його до ЦД по переправі (3А+2Б+н/к+н/к, (12+2)*0,8+10*1,2*1,2*0,8+2+2=27,2 бала).

 

  1. Переправа по мотузці з перилами через яр.

 

Довжина етапу – 43м.  Стрімкість схилу – більше 50°.

 

Обладнання етапу:

ВД  – ЛС, БЗ, ПО (дерево), КЛ, зона для в’язки кокона;

ДП  – яр;

ЦД  – ЛФ, БЗ, ПО (дерево), КЛ.

 

Перший учасник здійснює спуск по вертикальних КП з верхньою КС, далі рухається на ЦД вільним лазінням через яр з КС. Транспортування вантажу йому дозволяється.  Інші учасники переправляються на ЦД ногами по нижній мотузці з самостраховкою до верхніх подвійних командних перил з супроводженням.

 

Варіанти проходження:

 

3.1 Потерпілий відсутній. Команда отримує штраф 60 балів за спрощене проходження етапу (3А, 12+2=14 балів).

 

3.2 Легко потерпілий: травма – опік рук від старту до фінішу на етапі. Команда транспортує потерпілого по верхніх командних перилах. Команда отримує штраф 40 балів за спрощене проходження етапу (3А, (12+2)*1,2=16,8 бала).

 

3.3 Важко потерпілий в коконі: травма – втрата свідомості від старту до фінішу на етапі. Після старту потерпілий лягає на килимок, встає з нього після того як команда розв’яже кокон на ЦД переправи. Команда в’яже кокон та транспортує його по подвійній верхній перильній мотузці. Команда отримує штраф 20 балів за  спрощене проходження етапу (3А+н/к, (12+2)*1,2+2=18,8 бала).

 

3.4 Легко потерпілий + важко потерпілий в коконі. Травма легко потерпілого – опік рук, важко потерпілого – втрата свідомості від старту до фінішу на етапі. Після старту важко потерпілий лягає на килимок, встає з нього після того як команда розв’яже кокон на ЦД переправи. Команда в’яже кокон та транспортує двох потерпілих по подвійній верхній перильній мотузці (3А+н/к, (12+2)*1,2*1,2+2=22,2 бала).

 

  1. Спуск по крутопохилій переправі.

 

Довжина етапу – до 44м.

 

Обладнання етапу:

ВД  – ЛС, НЗ, ПСП, ПО (дерево), ВО (ЗСК), КЛ, зона для в’язки нош/кокона;

ДП – земляний схил;

ЦД  – ЛФ, БЗ, ПО (дерево), КЛ.

 

Перший учасник здійснює спуск по вертикальних КП з верхньою КС. Інші учасники спускаються по подвійним командним перилам з верхньою КС.

 

Варіанти проходження:

 

4.1 Легко потерпілий: травма – опік рук та голосових зв’язок від старту до фінішу на етапі. Команда отримує штраф 60 балів за спрощене проходження етапу (3А, (12+2)*1,2*1,3=21,8 бала).

 

4.2 Важко потерпілий в коконі: травма – втрата свідомості від старту до фінішу на етапі. Після старту потерпілий лягає на килимок, встає з нього після того як команда розв’яже кокон на ЦД переправи. Команда в’яже кокон та транспортує в ньому потерпілого по круто похилій переправі.  Команда отримує штраф 40 балів за спрощене проходження етапу (3А+н/к, (12+2)*1,2*1,3+2=23,8 бала).

 

4.3 Важко потерпілий в ношах: травма – втрата свідомості від старту до фінішу на етапі. Після старту потерпілий лягає на килимок, встає з нього після того як команда розв’яже ноші на ЦД переправи. Команда в’яже ноші та транспортує в них потерпілого по круто похилій переправі. Команда отримує штраф 20 балів за спрощене проходження етапу (3А+н/к+н/к, (12+2)*1,2*1,3+2+2=25,8 бала).

 

4.4 Легко потерпілий + важко потерпілий в ношах. Травма легко потерпілого – опік рук, важко потерпілого – втрата свідомості від старту до фінішу на етапі. Після старту важко потерпілий лягає на килимок, встає з нього після того як команда розв’яже ноші на ЦД переправи. Команда в’яже ноші та транспортує в них важко потерпілого та легко потерпілого по крутопохилій переправі (3А+н/к+н/к, (12+2)*1,2*1,2*1,3+2+2=30,2 бала).

 

  1. Рух по жердинам.

 

Довжина етапу – до 20 м.

 

Обладнання етапу:

ВД – ЛС, КЛ, 4 жердини, зона для в’язки нош;

ДП – кількість прогонів до 10;

ЦД – ЛФ, КЛ.

 

Всі учасники долають ДП за допомогою жердин. Жердини необхідно витягти за КЛ.

 

Варіанти проходження:

 

5.1 Потерпілий відсутній. Команда отримує штраф 60 балів за спрощене проходження етапу (1Б, 10 балів).

 

5.2 Легко потерпілий: травма – умовна травма ніг від старту до фінішу на етапі. Команда транспортує потерпілого в петлі по ДП. Команда отримує штраф 40 балів за спрощене проходження етапу (1Б, 10*1,2=12 балів).

 

5.3 Важко потерпілий в ношах: травма – втрата свідомості від старту до фінішу на етапі. Потерпілим на цьому етапі має бути чоловік. Після старту потерпілий лягає на килимок, встає з нього після того як команда розв’яже ноші на ЦД етапу. Команда в’яже ноші та транспортує в них потерпілого по ДП. Команда отримує штраф 20 балів за спрощене проходження етапу (1Б+н/к, 10*1,2+2=14 балів).

 

5.4 Легко потерпілий + важко потерпілий в ношах. Травма легко потерпілого – умовна травма ніг, важко потерпілого – втрата свідомості від старту до фінішу на етапі. Важко потерпілим на цьому етапі має бути чоловік. Після старту важко потерпілий лягає на килимок, встає з нього після того як команда розв’яже ноші на ЦД етапу. Команда в’яже ноші та транспортує в них потерпілого по ДП, а також транспортує легко потерпілого в петлі (1Б+н/к, 10*1,2*1,2+2=16,4 бала).

 

  1. Підйом по схилу, траверс схилу та спуск по схилу та транспортування потерпілого.

 

Довжина етапу – до 40м підйом, до 40м траверс, до 40м спуск. Стрімкість схилу – до 50°.

 

Обладнання етапу:

ВД підйому – ЛС, БЗ, ВО (дерево), КЛ;

ДП підйому – земляний схил, до 4 ЛО для ППС;

ЦД підйому, ВД траверсу – НЗ, ПО (дерево).

ДП траверсу – незначний земляний схил, до 6 ВО для ППС;

ЦД підйому, ВД спуску – НЗ, ВО (дерево).

ДП (спуску) – земляний схил;

ЦД (спуску) – ЛФ, БЗ, КЛ.

 

Підйом. Перший учасник здійснює підйом з нижньою КС. Транспортування вантажу йому дозволяється. Паралельний підйом заборонено.

 

Траверс. Перший учасник здійснює траверс з КС. Транспортування вантажу йому дозволяється. По подвійним перилам дозволяється траверс двох учасників.

 

Спуск. Учасники спускаються по командним перилам з самостраховкою Паралельний спуск заборонено.

 

Варіанти проходження:

 

6.1 Транспортування легко потерпілого. Травма потерпілого – опік рук від старту до фінішу на етапі. Команда отримує штраф – 60 балів за спрощене проходження етапу (1А+1А+1А, (4+2)*1,2+(4+1)*1,2+4*1,2=18 балів).

 

6.2 Транспортування легко потерпілого 2. Травма потерпілого – вивих колінного суглобу та опік рук від старту до фінішу на етапі. Учасники здійснюють підйом потерпілого з супроводжуючим. Наявність поліспасту не обов’язкова. При підйомі потерпілий та супроводжуючий повинні бути забезпечені подвійною транспортною мотузкою та КС або самостраховкою (у випадку супроводжуючого). Траверс потерпілого здійснюється з супроводжующим по подвійним командним перилам з самостраховкою до них. При спуску потерпілий та супроводжуючий повинні бути забезпечені подвійною транспортною мотузкою, потерпілий командною страховкою. Потерпілий не може ставати ногами на землю на всій НЗ трьох етапів. Команда отримує штраф – 40 балів за спрощене проходження етапу ((1А+2Б)+(1А+2Б)+(1А+2Б), (4+2+10)+(4+1+10)+(4+10)=45 балів).

 

6.3 Транспортування потерпілого в коконі. Травма – втрата свідомості від старту до фінішу на етапі. Після старту потерпілий лягає на килимок, встає з нього після того як команда розв’яже кокон на ЦД спуску. Команда в’яже кокон та транспортує його по трьом етапам. Кокон транспортується перед супроводжуючим. Учасники піднімаються по командним перилам та здійснюють підйом потерпілого в коконі з одним або двома супроводжуючими за тактикою команди. Наявність поліспасту не обов’язкова. При підйомі потерпілий в коконі повинен бути забезпечений транспортною мотузкою та КС. Супроводжуючий повинен бути забезпечений транспортною мотузкою або самостраховкою до командних перил. Підйом кокона з двома супроводжуючими можливий на подвійній транспортній мотузці, до спільного вузла на кінці якої потерпілий та супроводжуючи приєднуються вусом. В цей же вузол приєднується павук кокона. Траверс потерпілого в коконі з одним або двома супроводжуючими здійснюється по подвійним командним перилам з самостраховкою до них. Спускають потерпілого в коконі з одним або двома супроводжуючими за тактикою команди. При спуску потерпілий в коконі та супроводжуючі повинні бути забезпечені подвійною транспортною мотузкою, потерпілий командною страховкою. Команда отримує штраф – 20 балів за спрощене проходження етапу ((1А+2Б+н/к+н/к)+(1А+2Б)+(1А+2Б), (4+2+10+2+2)+(4+1+10)+(4+10)=49 балів).

 

6.4 Транспортування потерпілого в ношах. Аналогічно до варіанту 6.3, але замість кокону команда виготовляє ноші і транспортує потерпілого в них. ((1А+2Б+н/к+н/к)+(1А+2Б)+(1А+2Б), (4+2+10+2+2)+(4+1+10)+(4+10)=49 балів).

 

  1. Переправа через яр по колоді.

 

Довжина етапу – 30 м між ПО; колода – до 15 м, між КЛ – до 10 м.

 

Обладнання етапу;

ВД – ЛС, БЗ, ПО (дерево), КЛ, ВО (дерево) для наведення колоди через петлю, три довгі жердини та одна коротка для триноги, зона для в’язки нош;

ДП – яр;

ЦД – ЛФ, БЗ, КЛ, ПО (дерево).

 

Команда укладає колоду обраним методом. Перший учасник переходить з КС, наявність маятника не обов’язкова. Інші учасники долають етап по КП.

 

Варіанти проходження:

 

7.1 Потерпілий відсутній. Команда укладає колоду за допомогою петлі. Команда отримує штраф 60 балів за спрощене проходження етапу (3А, (12+2)*0,8=11,2 балів).

 

7.2 Важко потерпілий в ношах. Травма – втрата свідомості від старту до фінішу на етапі. Після старту потерпілий лягає на килимок, встає з нього після того як команда розв’яже ноші на ЦД переправи. Команда укладає колоду за допомогою петлі та транспортує потерпілого по подвійним КП. Команда отримує штраф 40 балів за спрощене проходження етапу (3А+н/к+н/к, (12+2)*0,8*1,2+2+2=18 балів).

 

7.3 Важко потерпілий в ношах 2. Травма – втрата свідомості від старту до фінішу на етапі. Після старту потерпілий лягає на килимок, встає з нього після того як команда розв’яже ноші на ЦД переправи. Команда укладає колоду за допомогою триноги та транспортує потерпілого по подвійним КП. Команда отримує штраф 20 балів за спрощене проходження етапу (3А+н/к+н/к, (12+2)*1,2+2+2=20,8 бала).

 

7.4 Легко потерпілий + важко потерпілий в ношах. Травма легко потерпілого – опік рук, важко потерпілого – втрата свідомості.  Після старту важко потерпілий лягає на килимок, встає з нього після того як команда розв’яже ноші на ЦД переправи. Команда укладає колоду за допомогою триноги та транспортує двох потерпілих по подвійним КП (3А+н/к+н/к, (12+2)*1,2*1,2+2+2=24,2 бала).

 

  1. Підйом по крутопохилій переправі

 

Довжина етапу – 40м. Стрімкість схилу – менше 50°.

 

Обладнання етапу:

ВД  – ЛС, БЗ, ПО (дерево), КЛ;

ДП (підйому) – земляний схил;

ЦД  – ЛФ, НЗ, ПСП, ПО (дерево), КЛ.

 

Перший учасник здійснює підйом вільним лазінням з нижньою КС, транспортування вантажу не дозволяється.  Інші учасники піднімаються по подвійним командним перилам з верхньою КС. Дозволяється використання тандемів, треків, каталок. Використання будь-яких механічних пристроїв для підйому по крутопохилій переправі – заборонено.

 

Варіанти проходження:

 

8.1 Потерпілий відсутній. Команда отримує штраф – 60 балів за спрощене проходження етапу (3А, (12+2)*1,2*1,3=21,8 бала).

 

8.2 Підйом легко потерпілого. Травма – опік рук від старту до фінішу на етапі. Команда отримує штраф – 40 балів за спрощене проходження етапу (3А, (12+2)*1,2*1,2*1,3=26,2 бала).

 

8.3 Підйом важко потерпілого в коконі. Травма – втрата свідомості від старту до фінішу на етапі. Після старту потерпілий лягає на килимок, встає з нього після того як команда розв’яже кокон на ЦД підйому. Команда в’яже кокон та транспортує його по круто похилій переправі. Команда отримує штраф – 20 балів за спрощене проходження етапу (3А+н/к, (12+2)*1,2*1,2*1.3+2=28,2 бала).

 

8.4 Підйом важко потерпілого в ношах. Травма – втрата свідомості від старту до фінішу на етапі. Після старту потерпілий лягає на килимок, встає з нього після того як команда розв’яже ноші на ЦД підйому. Команда в’яже ноші та транспортує їх по крутопохилій переправі (3А+н/к+н/к, (12+2)*1,2*1,2*1,3+2+2=30,2 бала).

 

Бальна оцінка дистанції по найлегшому варіанті – 130,6 балів.

 

Бальна оцінка дистанції по найскладнішому варіанті – 223,3 балів.

 

Mayatnik

16 коментарів до “Умови дистанції рятувальні роботи, Голосіївський дуб 2016. 3-5 класи.

  1. Рома (Легіон)

    1. ЕТАП 2, та ЕТАП 6.Окружність дерев ППС?
    2. Стрімкість крутопохилої переправи вниз/верх?
    3. Приблизна маса колоди та параметри триноги?
    4. Можна схему ЕТАП 1.

    1. Alesya

      1. Діаметр дерев до 1,5 метрів.
      2. До 50ᵒ.
      3. Відповідь на це запитання буде дана пізніше.
      4. Так, найближчим часом викладемо.

      1. Максим Автор запису

        Уточню.
        1. Будем подбирать такие чтобы хватило петли 1.2 метра. На этапе 2 ППС будут небольшие. Должно хватить петель 0,6 метра.
        2. Обе наклонки 30-35 градусов.
        3. Она еще не готова, ожидается в пределах 200-300 кг. Тринога – четыре жерди примерно по 4 м.

  2. Александра

    Сказано, что “Команда не може залишати потерпілого на ВД, а сама фінішувати на етапі. Якщо команда залишає потерпілого, то вона отримує штраф мінімум: за одного учасника, якщо потерпілий мав умовно не значну травму; і за двох учасників, якщо потерпілий мав умовно важку травму.”
    В случае, если команда бросает пострадавшего, то она должна получить штраф не только за участников (одного или двух), но и за снаряжение.

    1. Максим Автор запису

      Это само собой разумеется. Настановы: 3.3(20).1 Фіксується, якщо команда перевищила заданий час за фактично залишене спорядження та контрольний вантаж (але не більше ніж 20 балів на етапі). Якщо етап не подолав хоча б один учасник, виставляється штраф 20 балів.

  3. Максим Автор запису

    Схема маятника добавлена. На ней только не совсем правильно нарисованы линии. Контрольные будут примерно посередине судейских перил подхода/отхода. Линии старта/финиша будут в нескольких метрах от начала/окончания с судейских перил.

  4. Александра

    На этапе “Переправа з використанням маятника через яр та транспортування потерпілого”:
    1. маятник может быть закольцованной верёвкой для всех? т.е. могут ли все спускаться по кольцу?
    2. Что значит фраза “Після проходження нижньої точки повинна бути підтягуюча мотузка з фіксацією. Фіксація може бути командною або особистою”? что имеется в виду под словом фиксация? Каждого учасника нужно, например, через трэкшен или прус подтягивать, или верёвка сопровождения должна быть закреплена и по ней нужно поджумаривать?

    1. Alesya

      1. Можуть, але вимоги до самостраховки до перил маятника відповідні.
      2. Можна використовувати трекшен, прус чи жумар для підтягу на командній мотузці. Учасник, що долає ДП, підтягується сам або його підтягують з ЦД.

  5. Александра

    Грузом будут считается все рюкзаки вместе, или каждый рюкзак за непрохождение будет штрафоваться отдельно?

    1. Alesya

      Всі рюкзаки разом – це контроьлний вантаж. Але якщо хоч один з них не подолав ДП, то виставляється штраф за контрольний вантаж, що не подолав ДП.

  6. Максим Автор запису

    Итоги совещания.
    Время на всех этапах будет по 30 минут.
    Общий старт в 11:00, Обводка в 10:00.
    Не будет этапа – подъем, траверс, спуск.
    С предварительных заявок по уровню сложности можно будет изменить сложность на трех этапах. Позже будут выложены предварительные заявки.
    Все легкопострадавшие с травмой рук не могут работать руками вобще, то есть не могут закидывать локти на переправы.
    На маятнике будут дополнительные линии ниже опор, за которыми будет судиться движение по рельефу. На обводке будет показана веревкой сравнительная высота берегов. Как грузовые опоры можно будет использовать деревья в начале и конце судейских перил подхода на ВД и перил отхода на ЦД.
    На трещине, об этом на совещании забыли уточнить, в неподвижный пункт страховки можно пострадавшего ставить на самостраховку после подъема, при этом пока он находится на самостраховке в этом ПС то ему сопровождение не нужно. Но это только в том случае, если пункт страховки на переправе организован из оттяжек, которые быстро снимаются участниками на ВД и ЦД.
    Жерди – их будет шесть штук, все одинаковые по длине. Команда сама выбирает какие из них взять на продольные носилок. Поперечные лаги около метра, местность ровная. Расстояние между лагами примерно одинаковое. Всех жердей должно хватать везде.
    На бревне будет четыре жерди для триноги примерно по четыре метра. Само бревно около 11 метров. между контрольными линиями до 6 метров. Расстояние между опорами до 25 метров.

  7. Максим Автор запису

    Стартовый протокол на спасработы:
    Этап 1 – Маятник – Олимпия.
    Этап 3 – Перила – КПИ.
    Этап 5 – Жерди – Легион.
    Этап 6 – Бревно – Пик Анаконды.

  8. Максим Автор запису

    Заявки по тактике:
    Олимпия: 1.2; 2,4; 3,4; 4,4; 5,4; 6,4; 7,3.
    КПИ: 1.3; 2,3; 3,4; 4,4; 5,3; 6,4; 7,4.
    Легион: 1.4; 2,4; 3,4; 4,4; 5,3; 6,4; 7,4.
    Пик Анаконды: 1.4; 2,4; 3,4; 4,4; 5,4; 6,4; 7,4.

  9. Максим Автор запису

    Внимание команд! На совещании не были оговорены два важных момента.
    1. Кокон можно развязывать после финиша на этапе. Это не будет входить во время работы команды. Вязать кокон можно будет только после старта в специальном квадрате.
    2. Все команды будут выступать с одной девочкой, а это значит что для всех груз будет 25 кг в пяти рюкзаках. ГСК пошло на небольшое упрощение в связи с тем, что на некоторых этапах будет работать фактически четыре человека, то 25 кг груза разрешается разместить в трех рюкзаках. Вес в каждом рюкзаке должен быть не меньше 5 кг.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *