Регламент етапу Кубку м. Києва з спортивного (пішохідного) туризму «Голосіївський ліс»

Startoviy_protokol_15.11

 

Golosiyivsky-lis-15_11

 

  1. ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ЗМАГАНЬ

 

Міські змагання зі спортивного туризму (далі – СТ) проводяться з метою подальшого розвитку СТ в м. Києві, як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному, гармонійному розвитку людини, виховання патріотизму і сприяння формуванню здорового способу життя населення.

 

Головні завдання змагань:

 

  • пропаганда та популяризація СТ серед широких верств населення м. Києва;
  • перевірка рівня майстерності спортсменів і команд;
  • визначення найсильніших команд і спортсменів м. Києва;
  • виявлення і формування резерву складу до збірних команд м. Києва;
  • сприяння підвищенню безпеки спортсменів під час проведення змагань та спортивних походів;
  • проведення моніторингу розвитку СТ в м. Києві та встановлення рейтингової оцінки колективів, команд, спортсменів, тренерів.

 

  1. СТРОКИ ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ

 

Змагання проводяться 15 листопада 2015 року в Голосіївському районі м.Київ.

 

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ, КЕРІВНИЦТВО ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯМ ЗМАГАНЬ

 

Загальне керівництво організацією та проведенням змагань здійснюється Департаментом освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (далі – Департамент).

 

Відповідальність за підготовку та безпосереднє проведення змагань покладається на Київську міську федерацію спортивного туризму (далі – Федерація) та головну суддівську колегію змагань (далі – ГСК), затверджену Департаментом.

 

Відповідальність за дотримання правил безпеки та здоров’я учасників під час проведення змагань покладається на головного суддю згідно з діючими Правилами змагань зі спортивного туризму та «Положенням про медичне забезпечення спортивно – масових заходів» (наказ Мінохорони здоров’я України від 27.10.08, № 614 та наказ Мінсім’ямолодьспорт України від 17.11.08, №4557).

 

Відповідальність за підготовку учасників команд та дотримання вимог ними правил безпеки під час змагань несуть представники, тренери, капітани а при їх відсутності самі учасники.

 

Відповідальність за виконанням вимог заходів безпеки під час проведення змагань покладається на головного суддю.

 

Відповідальність за якість та безпечне використання командного та особистого спорядження несе представник, тренер команди та самі учасники.

 

Підготовка спортивних споруд покладається на їх власників.

 

Контроль за підготовкою спортивних споруд при проведенні змагань здійснює робоча комісія федерації спортивного туризму м. Києва.

 

У своїй звітності про проведення змагань ГСК надає Київській міській ФСТ звіт головного судді змагань, умови проведення змагань, заявочні матеріали, протоколи результатів змагань за видами змагань (дистанціями), оціночну відомість роботи суддів.

 

  1. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ, ВИМОГИ ДО НИХ

 

До участі у змаганнях допускаються спортсмени які представляють спортивні, туристські клуби, організації, навчальні заклади міста Києва та інших областей, міст, і які пройшли мандатну комісію.

 

Вік учасників змагань не менше 16 років за роком народження, спортивна кваліфікація учасників змагань повинна відповідати вимогам Правил змагань зі спортивного туризму в частині, що стосується класу дистанцій.

 

Cклад команди до 8 осіб: 6 спортсменів (з яких не менше двох осіб протилежної статі), 1 представник команди та 1 суддя від команди.

 

Кожна команда, повинна забезпечити одного кваліфікованого суддю, який залучається до суддівства дистанції змагань за рішенням ГСК. Суддя повинен мати секундомір, чинні Настанови з проведення змагань з пішохідного туризму.

 

  1. ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ ТА УМОВИ

 

До програми змагань включено:

 

12 листопада – мандатна комісія, нарада з представниками команд, жеребкування об 19.00 – 20.00 в приміщенні ДЮК «Олімпія» за адресою проспект 40-річчя Жовтня, 118Б, другий поверх (двоповерхова будівля ЖЕКа напроти басейну Дельфін, між метро «Виставковий центр» та «Васильківська» ).

 

15 листопада – змагання на дистанції “Смуга перешкод зв`язок (трійок)” з командним заліком, клас дистанції 3. Нагородження переможців після закінчення змагань.

 

Змагання проводяться згідно з чинними Правилами змагань зі спортивного туризму від 24.04.2008 року та Настановами проведення змагань з пішохідного туризму від 01.05.2015 року.

 

Умови подолання дистанцій та їх технічний опис додаються окремо.

 

Перелік спеціального спорядження необхідного для подолання дистанцій учасники визначають самостійно, виходячи з умов та технічного опису дистанцій.

 

  1. ДОКУМЕНТАЦІЯ ТА СТРОКИ ЇЇ ПОДАННЯ

 

Попередні заявки про участь у змаганнях подаються до 10 листопада головному судді змагань Ляшенко А.М. 063-609-74-55 або на сайті інформаційної підтримки та висвітлення змагань http://www.pikanakondy.com.ua/

 

Команди, що не подали попередньої заявки допущені до змагань не будуть!

 

Заявка встановленої форми подається в мандатну комісію 12 листопада на нараді представників команд, (команди з інших міст, можуть проходити мандатну комісію в день змагань на місті старту з 7.00 до 8.00, за умови, що вони подали попередню заявку).

 

Разом із заявкою 12 листопада подаються:

 

  • документ, що засвідчує спортивну кваліфікацію учасників;
  • страхові поліси від нещасних випадків на учасників змагань, дійсні на час проведення змагань. Умови страхування повинні передбачати страхові виплати в разі настання нещасних випадків під час занять спортом або участі в змаганнях.

 

Перед стартом кожен учасник представляє документ з фотокарткою, що засвідчує його особу.

 

До змагань допускаються лише учасники, які попередньо підтвердили свою участь в установлений для попередніх заявок термін та під час роботи Мандатної комісії.

 

  1. ВИЗНАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ТА НАГОРОДЖЕННЯ

 

Результат на дистанціях визначається відповідно до Правил. Команди, які посіли І – ІІІ місця, нагороджуються дипломами і медалями Департаменту відповідних ступенів.

 

  1. УМОВИ ФІНАНСУВАННЯ ЗМАГАНЬ

 

Витрати на відрядження учасників та тренерів, представників (страхування спортсменів, проїзд в обох напрямках, оплата за розміщення, харчування, добові) відносяться за рахунок коштів організацій, що відряджають.

 

Часткові витрати на організацію змагань передбачаються за рахунок коштів Федерації та інших, джерел фінансування.

 

ЦЕЙ РЕГЛАМЕНТ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ НА ЗМАГАННЯ

22 коментарі до “Регламент етапу Кубку м. Києва з спортивного (пішохідного) туризму «Голосіївський ліс»

  1. Максим Автор запису

    Стартовый протокол прикреплен вверху.
    Кого вчера не было значение ЗЧ – ПЗЧ-1 12 минут, ПЗЧ-2 25 минут. Остальные по +10 минут. ЗЧ – 65 минут.

  2. Alesya

    По результатам мандатної комісії:
    1. МКС 1 – немає 2 заліковок і 4 страховок
    2. МКС 2 – 1 страховка
    3. Арабіка – 1 страховка
    4. Сагарматха – 2 заліковки і 1 страховка + стартовий взнос (180 грн)
    5. Збірна – 6 страховок + стартовий взнос (180 грн)
    6. Протуберанці – заявка, 6 заліковок, 6 страховок

  3. Завадський Костянтин

    Добрий день, дякуємо за результати
    Сагарматха(друга зв*язка) на вертикальному підйомі стоїть два бали штрафу. Я пам*ятаю тільки два штрафи за довгий сам страхуючого (які нібито зняли) та провис страховки (знято по протесту). Дякую
    Вибачте, що не були на нагородженні. Не очікували такого результату 🙂

  4. Сергій Сергійович

    Дякуємо за змагання.

    Але в майбутньому будьте уважніші до призвіщ і імен учасників! У нас в команді ви умудрились двох написати не правильно хоча подавались їхні документи.

    Сподіваємось на вашу роботу над помилками і недопущення подібної “мерзості” в подальшому!

    1. Alesya

      Стосовно помилок в написанні учасників:
      Ви нас вибачайте, але якби іменна заявка була б написана таким розбірливим почерком як технічна, то проблем не виникло б. А документом для друку номерків на каски була лише ваша заявка (хотіла як краще зробити тільки для вас, а вийшло як зажди…). В оновленому варіанті протоколів помилки будуть виправленні.

      І ще стосовно ” і недопущення подібної “мерзості” в подальшому!”:
      Дуже не приємно читати в соціальних мережах “приємні” відгуки про суддівство з вашої сторони (буду без імен, думаю багато хто і так бачив).
      Організатори змагань доклали максимум зусиль, щоб суддівство дистанції було адекватним і справедливим. На жаль, самі команди до цього ставляться легковажно і надають суддю, який інколи і Настанов ніколи не бачив. Була розроблена схема відповідно до якої за кожною командою йшов досвідчений суддя і допомагав вашим суддям на етапах слідкувати за роботою команд і виставляти заслужені штрафи.

  5. Сергій Сергійович

    Стосовно неадекватних публічних жартів окремих учасників нашої команди можу тільки вибачитись від імені Команди МКС і мене, як представника команди. Сказати, що ми обговорили даний іцидент і погоджуємось, що з нашого боку “мерзость” – з розряду недопустимих.
    З приводу надання суддів, то не команди мають організовувати безпеку і суддівство під час змагань, а сторона, яка проводить даний захід. Ви можете просити від команди людей на допомогу, озвучивши причину, що ресурс вашої команди не дозволяє проводити змагання даних масштабів, і для цього потрібні люди. Де ж брати суддів, якщо навіть довідки про суддівство не видаються, і не можна визначити кваліфікацію. Наша команда теж постраждала від того, що судді не мали уявлення про умови. Наприклад, коли судді між собою не могли домовитись про проходження спрощеного варіанту етапу, і, слідуючи вказівкам одного судді, ми отримали штраф від іншого.

  6. Максим Автор запису

    Результаты утверждены и перезалиты. Именные протоколы там же. В течении недели оформим печати. За протоколами обращайтесь к Алесе.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *