Осінній лист 2015, умови четвертого класу.

ПОПЕРЕДНІ УМОВИ проведення змагань зі спортивного (пішохідного) туризму на звязочно-командній дистанції „Смуга перешкод”, ІV клас, Осінній лист, м. Київ 2015 рік

 

Загальні положення

 

Місце проведення: стіна Зеленого театру, м. Арсенальна.

 

Час проведення: 18 жовтня 2015 року.

 

Дистанція «Смуга перешкод» – лінійна зв’язочно-командна дистанція.

 

  1. Клас дистанції – 4.
  2. Кількість етапів – 9, з них з самонаведенням – 8; кількість спеціальних прийомів –
  3. Загальна сума балів – 107,6 б.
  4. Довжина дистанції – до 300 м.
  5. Сумарний перепад висот – до 150 м.
  6. ЗЧ – 60-70 хв + виносний етап 10 хв.
  7. ПЗЧ 1 – 12-15 хв.; ПЗЧ 2 – 25-30 хв.; ПЗЧ 3 – 40-45 хв.
  8. Склад команди – 4 чол. (не менше 1 особи жіночої статі). В склад команди може входити тренер та представник.
  9. Команди стартують згідно жеребкуванню на мандатній комісії між командами в групі по рангу.
  10. Стартовий інтервал 15-20 хвилин.
  11. Під час проходження мандатної комісії команди здають стартовий внесок у розмірі 120 грн. з команди.
  12. Команда у повному складі та з усім спорядженням підходить до стартового майданчика за 20хв до старту для проходження технічної комісії.

 

Скорочення

 

ЗЧ – заданий час;

ПЗЧ – проміжний заданий час;

ІСС – індивідуальна страхувальна система;

КЛ – контрольна лінія;

ЗСК – заглушений суддівський карабін;

КС – командна страховка;

СС – суддівська страховка;

с/с – самостраховка;

ПСП – подвійні суддівські перила;

КП – командні перила.

 

Перелік етапів та опис проходження

 

  1. Настанови (н/к, 2 б), особистий етап.

 

Учасники до старту отримують карточки з назвою команди, прізвищем учасника і порядковими номерами питань, куди вони після старту повинні будуть занести свої відповіді.

 

Обладнання: робоча зона, чотири іменні карточки, до восьми карточок з завданням, чотири олівці.
Умови проходження: після старту учасники витягують карточки з завданням (до 8 різних карточок), на яких буде п’ять питань по штрафній таблиці з Настанов від 11 квітня 2015 року (написано порушення, потрібно буде вписати у відповідну клітинку скільки балів штрафу воно коштує).

 

Учасник, який здав карточку з відповідями судді етапу може рухатися далі по дистанції. Результат етапа складається з суми штрафів, які набрали всі учасники. За кожну не правильну відповідь або відсутність відповіді – штраф 1 бал.

 

Етап проходиться мовчки, без будь-якої взаємодопомоги між учасниками команди. Під час роботи на етапі будь-які розмови і підказки учасника будуть штрафуватись (5б. кожному, хто почав розмову або показав свою карточку з завданням).

 

  1. Скельний підйом та підйом «нога-нога» (2Б+2Б, 10+10+4=24б.), зв’язочний етап.

 

Довжина етапу – до 15 м. Стрімкість схилу до 90°.

 

Обладнання: ВД – ВО (дерево), КЛ, БЗ; ДП – 2 ППС (у вигляді петель), СС; ЦД – 2 ВО (петлі), ЗСК, ПСП, НЗ.

 

Умови проходження: команда ділиться на дві зв’язки, які працюють паралельно, взаємодіючи тільки словесно.

 

Перші учасники долають етап з нижньою КС та верхньою СС, використовуючи ППС, другі учасники піднімаються способом «нога-нога» з верхньою СС, травма відсутня. Учасник працюючий в висі повинен знаходитись на двох вусах самостраховки.

 

  1. Спуск потерпілого «самовипуском» (2Б, 10б.), звязочний етап.

 

Довжина етапу – до 15 м. Стрімкість схилу до 90°.

 

Обладнання: ВД – ЗСК, 2 ВО (петлі), ПСП, НЗ; ДП – СС; ЦД – ВО, КЛ, БЗ.

 

Умови проходження: команда працює тими же двома зв’язками паралельно, взаємодіючи тільки словесно.

 

Супроводжуючий спускає потерпілого «само випуском». В якості потерпілого той же учасник, що підіймався нога-нога. Травма потерпілого – опік обох рук. Потерпілий отримує умовну травму з початку роботи на етапі, тобто супроводжуючий повинен сам зняти потерпілого з самостраховки на ВД.

 

ПЗЧ-1 – 12-15 хвилин.

 

  1. Вертикальний підйом та підйом «нога-груди» (3А+2Б, 12*1,2*0,5+10=17,2б.), зв’язочний етап.

 

Довжина етапу – до 15 м. Стрімкість схилу до 90°.

 

Обладнання: ВД – КЛ, БЗ; ДП – СП з вузлом, СС; ЦД – 2 ВО (петлі), 2 ЗСК, ПСП, НЗ.

 

Умови проходження: команда працює тими же двома зв’язками паралельно, взаємодіючи тільки словесно.

 

Перші учасники долають етап по СП з с/с та верхньою СС, другі учасники піднімаються способом «нога-груди» з верхньою СС, травма відсутня. Учасник працюючий в висі повинен знаходитись на двох вусах самостраховки. Учасник якого піднімають повинен бути змінений в зв’язці, тобто «нога-нога» і «нога-груди» піднімаються різні учасники.

 

Учасники, що не вклалися в ПЗЧ-1 проходять етап за спрощеною схемою, як підйом по вертикальним перилам, за що отримують штраф 20 балів.

 

  1. Вертикальний спуск (2А, 8*1,2+2=11,6б.), звязочний етап.

 

Довжина етапу – до 15 м. Стрімкість схилу до 90°.

 

Обладнання: ВД – 2 ЗСК, 2 ВО (петлі), ПСП, НЗ; ДП – СС; ЦД – ВО, КЛ, БЗ.

 

Умови проходження: команда працює тими же двома зв’язками паралельно, взаємодіючи тільки словесно.

 

Учасники проходять етап без спускових пристроїв, використовуючи тільки вузли УІАА і гарда.

 

Учасники, що не вклалися в ПЗЧ-1 проходять етап за спрощеною схемою, як спуск по вертикальним перилам зі спусковими пристроями.

 

ПЗЧ-2 – 25-30 хвилин.

 

  1. Підйом по крутопохилій переправі (3А, 12*1,2*0,5=7,2б.), командний етап.

 

Довжина етапу – до 25 м. Стрімкість до 50°.

 

Обладнання: ВД – ВО (дерево), КЛ, БЗ; ДП – СП, СС; ЦД – 2 ВО (петлі), ПСП, КЛ, НЗ.

 

Умови проходження: команда долає етап по провислим суддівським перилам, використання затискачів дозволено.

 

Перший учасники долає етап по СП з командним супроводженням та верхньою СС, всі інші учасники по СП з верхньою КС. Учасник працюючий в висі повинен знаходитись на двох вусах самостраховки.

 

Учасники, що не вклалися в ПЗЧ-2 проходять етап за спрощеною схемою, як підйом по суддівським вертикальним перилам, за що отримують штраф 20 балів.

 

  1. Спуск по схилу (1Б, 6*1,2=7,2б.), командний етап.

 

Довжина етапу – до 45 м. Стрімкість схилу до 50°.

 

Обладнання: ВД – ВО (дерево), БЗ; ДП – схил, ВО; ЦД – КЛ, БЗ.

 

Умови проходження: команда долає етап по командним перилам. По середині ДП в НЗ є ВО яку можна також використовувати для кріплення перил. Паралельний спуск заборонено.

 

ПЗЧ-3 – 40-45 хвилин.

 

  1. Переправа через яр по вірьовці з перилами (, 10+2=12б.), командний етап.

 

Довжина етапу – до 35 м.

 

Обладнання: ВД – КЛ, ПО (дерево); ДП – яр; ЦД – ПО (дерево), НЗ.

 

Умови проходження: Команда наводить верхню подвійну та нижню перильні мотузки. Перший на КС, інші по КП з с/с до верхньої подвійної та з супроводженням.

 

Учасники, що не вклалися в ПЗЧ-3 проходять етап за спрощеною схемою, як переправу через яр, за що отримують штраф 20 балів. Перший на КС, інші по подвійним командним перилам з супроводженням.

 

  1. Траверс схилу (1Б, 6+2=8б.), командний етап.

 

Довжина етапу – до 30 м. Стрімкість схилу до 35°.

 

Обладнання: ВД – ВО (дерево), НЗ; ДП – 5 ППС (у вигляді дерев); ділянки горизонтальні та похилі; ЦД – ВО (дерево), НЗ.

 

Умови проходження: перший учасник проходить етап з КС, з використанням всіх ППС, інші по КП, останній як перший.

 

  1. Подолання перешкоди з використанням підвішеної вірьовки (маятником) (1А, 4б.) (командний етап)

 

Довжина ділянки перешкоди – до 6 м.

 

Обладнання: ВД – КЛ, ВО; ЦД – КЛ, ВО; суддівський маятник.
Умови проходження: Всі учасники мають подолати ДП за допомогою суддівського маятника з командною супроводжуючою мотузкою та с/с до перил маятника.

 

  1. В’язання вузлів (1А, 2*1,2=2,4б.), особистий етап.

 

Обладнання: суддівські шворки, квадрат для в’язання.

 

Умови проходження: Кожен з учасників повинен зав’язати по 3 будь-яких вузлів з «Настанов». В’язання вузлів дозволено тільки однією рукою, лівою, праву необхідно занести за спину. Допомагати один одному – дозволено. Дозволяється використовувати тільки основні мотузки. Вузли будуть перевірятися після фінішу команди по команді капітана, або по закінченню ЗЧ.

 

ЗЧ – 60-70 хвилин.

 

  1. Виготовлення нош по Кропфу (н/к, 2б.), командний виносний етап.

 

Виносний командний етап, з окремим відліком часу.

 

Обладнання: квадрат для виготовлення нош, суддівські жердини.

 

Умови проходження: Команда в’яже жорсткі ноші з наповненням по Кропфу. Фініш етапу – по команді капітана.

 

ЗЧ-2 – 10 хвилин.

 

Підведення підсумків

 

Результат команди визначається за сумою часу проходження дистанції і штрафного часу (1 бал – 30 сек.). Якщо дві або більше команд отримають однаковий результат, то вище місце займає команда, у якої менше штрафних балів.

 

Начальник дистанції „Смуга перешкод”, ІV клас ____________ Пономарьов І.В.

12 коментарів до “Осінній лист 2015, умови четвертого класу.

  1. Сеня

    Какие требования к полиспастным петлям, можно ли крепить трехтонниками?
    Какие требования к креплению перил натянутых при помощи полиспаста?

    1. Zhenya

      1) Полиспастные петли должны быть двойными (2 карабина).
      2) Какая разница при помощи чего натянуты перила? Чем крепить написано в Настановах.

  2. Илья Пономарев

    На данные вопрос ответит судья по безопастности Еремин Евгений в течении нескольких дней.
    Организация полиспастных петель и крепления перил будет касаться обоих дистанций.

  3. Максим Автор запису

    Изменения условий и уточнения длин.
    1. Подъем по скале – длина между ПС через ППС 30 м.
    2. УИАА – длина между ПС 20 м.
    3. Подъем по наклонке 23 м.
    4. После наклонки будет маятник. Между ПС 8 м.
    5. Спуск по склону – использование ПС посреди склона обязательное, этот ПС будет оборудован грузовым ЗСК. То есть будет два отдельных спуска. Первый спуск 17 м, второй 23 м. На втором спуске крутизна больше 50 градусов.
    6. После спуска траверс – вверх 5 м, вверх 4 м, горизонтально 2 м, вниз 4 м, горизонтально 4 м, горизонтально 2 м. Суммарно 21 м. На ЦД НЗ и ПСП.
    7. Параллельные перила – 35 м, на ЦД НЗ и наклонные ПСП.

    1. Максим Автор запису

      Возможно я не совсем понятно написал. Те этапы, которые остались не упомянутыми в изменениях, остались в том же порядке без изменений. То есть порядок этапов: настановы, подъем по скале плюс подъем нога-нога, спуск самовыпуском, подъем по перилам плюс подъем нога-грудь, дюльфер на уиаа, подъем по наклонке, маятник, спуск-спуск, траверс, перила, узлы, носилки.

    1. Илья Пономарев

      Да, можно.
      На етапе “узлы” запрещено использовать узел, как основу для другого.
      Для узлов, которые необходимо вязать на опоре – будет натянута основная верёвка.
      Для узлов связывающие разные диаметры необходимо брать свои шворки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *