Регламент етапу Кубка Києва “Голосіївський дуб” зі спортивного (пішохідного) туризму (відкритий чемпіонат Голосіївського району).

1. ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ЗМАГАНЬ

 

Міські змагання зі спортивного туризму (далі – СТ) проводяться з метою подальшого розвитку СТ в м. Києві, як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному, гармонійному розвитку людини, виховання патріотизму і сприяння формуванню здорового способу життя населення.

 

Головні завдання змагань:

 

– пропаганда та популяризація СТ серед широких верств населення м. Києва;

 

– перевірка рівня майстерності спортсменів і команд;

 

– визначення найсильніших команд і спортсменів м. Києва;

 

– виявлення і формування резерву складу до збірних команд м. Києва;

 

– сприяння підвищенню безпеки спортсменів під час проведення змагань та спортивних походів;

 

– проведення моніторингу розвитку СТ в м. Києві та встановлення рейтингової оцінки колективів, команд, спортсменів, тренерів.

 

2. СТРОКИ ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ

 

Змагання проводяться 24 та 30 травня 2015 року в Голосіївському районі м.Київ (місце старту буде зазначено в Умовах змагань).

 
3. ОРГАНІЗАЦІЯ, КЕРІВНИЦТВО ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯМ ЗМАГАНЬ

 

Загальне керівництво організацією та проведенням змагань здійснюється Департаментом освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (далі – Департамент).

 

Відповідальність за підготовку та безпосереднє проведення змагань покладається на Київську міську федерацію спортивного туризму (далі – Федерація) та головну суддівську колегію змагань (далі – ГСК), затверджену Департаментом.

 

Відповідальність за дотримання правил безпеки та здоров’я учасників під час проведення змагань покладається на головного суддю згідно з діючими Правилами змагань зі спортивного туризму та «Положенням про медичне забезпечення спортивно–масових заходів» (наказ Мінохорони здоров’я України від 27.10.08, №614 та наказ Мінсім’ямолодьспорт України від 17.11.08, №4557).

 

Відповідальність за підготовку учасників команд та дотримання вимог ними правил безпеки під час змагань несуть представники, тренери, капітани а при їх відсутності самі учасники.

 

Відповідальність за виконанням вимог заходів безпеки під час проведення змагань покладається на головного суддю.

 

Відповідальність за якість та безпечне використання командного та особистого спорядження несе представник, тренер команди та самі учасники.

 

Підготовка спортивних споруд покладається на їх власників.

 

Контроль за підготовкою спортивних споруд при проведенні змагань здійснює робоча комісія федерації спортивного туризму м. Києва.

 

У своїй звітності про проведення змагань ГСК надає Київській міській ФСТ звіт головного судді змагань, умови проведення змагань, заявочні матеріали, протоколи результатів змагань за видами змагань (дистанціями), оціночну відомість роботи суддів.

 
4. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ, ВИМОГИ ДО НИХ

 

До участі у змаганнях допускаються спортсмени які представляють спортивні, туристські клуби, організації, навчальні заклади міста Києва та інших областей, міст, і які пройшли мандатну комісію.

 

Вік учасників змагань не менше 16 років за роком народження, спортивна кваліфікація учасників змагань повинна відповідати вимогам Правил змагань зі спортивного туризму в частині, що стосується класу дистанцій.

 

Cклад команди включає до 11 осіб, 6 основних учасників, з яких не менше однієї особи протилежної статі, 2 запасних учасника, один представник команди та два судді від команди.

 

Кожна команда, повинна забезпечити двох кваліфікованих суддів, які залучаються до суддівства командної дистанції змагань за рішенням ГСК. Суддя повинен мати секундомір, чинні Настанови з проведення змагань з пішохідного туризму.

 

5. ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ ТА УМОВИ

 

До програми змагань включено:

 

21 травня – мандатна комісія, нарада з представниками команд, жеребкування об 19.00– 20.00 в приміщенні ДЮК «Олімпія» за адресою проспект 40-річчя Жовтня, 118Б, другий поверх (двоповерхова будівля ЖЕКа напроти басейну Дельфін, між метро «Виставковий центр» та «Васильківська» ).

 

24 травня – командні змагання на дистанції “Рятувальні роботи“, клас дистанції 4-5.

 

30 травня – особисто-командні змагання на дистанції “Смуга перешкод“, клас дистанції 4-5. Нагородження переможців після закінчення змагань.

 

Змагання проводяться згідно з чинними Правилами змагань зі спортивного туризму від 24.04.2008 року та Настановами проведення змагань з пішохідного туризму від 01.05.2015.

 

Умови подолання дистанцій та їх технічний опис додаються окремо.

 

Перелік спеціального спорядження необхідного для подолання дистанцій учасники визначають самостійно, виходячи з умов та технічного опису дистанцій.

 

6. ДОКУМЕНТАЦІЯ ТА СТРОКИ ЇЇ ПОДАННЯ

 

Попередні заявки про участь у змаганнях подаються до 20 квітня головному судді змагань Бєлиму М.В.  050-908-17-58 або на сайті інформаційної підтримки та висвітлення змагань http://www.pikanakondy.com.ua/

 

Команди, що не подали попередньої заявки допущені до змагань не будуть!
Заявка встановленої форми подається в мандатну комісію 21 травня на нараді представників команд, (команди з інших міст, можуть проходити мандатну комісію в день змагань на місті старту з 7.00 до 8.00, за умови, що вони подали попередню заявку).

 

Разом із заявкою 21 травня подаються:

 

документ, що засвідчує спортивну кваліфікацію учасників;

 

страхові поліси від нещасних випадків на учасників змагань, дійсні на час проведеннязмагань. Умови страхування повинні передбачати страхові виплати в разі настання нещасних випадків під час занять спортом або участі в змаганнях.

 

Перед стартом кожен учасник представляє документ з фотокарткою, що засвідчує його особу.

 

До змагань допускаються лише учасники, які попередньо підтвердили свою участь в установлений для попередніх заявок термін та під час роботи Мандатної комісії.

 

7. ВИЗНАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ТА НАГОРОДЖЕННЯ

 

Результат на дистанціях визначається відповідно до Правил. Загальний залік підраховується за сумою місць на двох дистанціях. При рівності суми місць пріоритет за дистанцією рятувальні роботи.

 

Команди, які посіли І – ІІІ місця, нагороджуються дипломами і медалями Департаменту відповідних ступенів.

 

8. УМОВИ ФІНАНСУВАННЯ ЗМАГАНЬ

 

Витрати на відрядження учасників та тренерів, представників (страхування спортсменів, проїзд в обох напрямках, оплата за розміщення, харчування, добові) відносяться за рахунок коштів організацій, що відряджають.

 

Часткові витрати на організацію змагань передбачаються за рахунок коштів Федерації та інших, джерел фінансування.
ЦЕЙ РЕГЛАМЕНТ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ НА ЗМАГАННЯ

29 коментарів до “Регламент етапу Кубка Києва “Голосіївський дуб” зі спортивного (пішохідного) туризму (відкритий чемпіонат Голосіївського району).

  1. Максим Автор запису

    Регистрация в формате:
    1. Команда.
    2. Представитель.
    3. Телефон.
    4. Почта.

    Возможно перенесение командной дистанции спасработ с 24 мая на 31 мая. Если командам это критично для участия в обоих дистанциях, то отписываемся в регистрации.
    5. 24 мая, 31 мая или неважно.

    1. Максим Автор запису

      Будет четвертый и пятый класс.
      Обе дистанции будут с выбором класса, который окончательно надо будет сказать на совещании рассчитывая на свои силы и разряды. Зачет для обоих классов будет один. То есть, для четвертого класса дистанции будут отличаться от пятого отдельными упрощениями, за которые четвертый класс будет получать штраф. Например, на спасработах там где у пятого класса будут носилки, у четвертого будет кокон или легкопострадавший или вобще без пострадавшего, за что будет штраф 20-40 баллов. На личной у четвертого класса не будет наиболее сложных этапов пятого класса, за эти пропущенные этапы участники будут получать штраф.

  2. Максим Автор запису

    Регистрация продлена до конца недели. Все равно ближайшие несколько дней нет время заниматься условиями. С понедельника регистрация на соревнования возможна только при увеличении стартового взноса в два раза.

  3. Максим Автор запису

    Ориентировочно 25-26 апреля. До 1 мая точно. На прошедших и будущих выходных тестируется время прохождения отдельных этапов. До конца недели соберем точное количество участников на личной, чтоб определить пропускную способность и ЗВ.
    В плане подготовки по обеим дистанциям можно ориентироваться по прошлому году. Примерно на 70% условия будут совпадать. Условия прошлого года можно найти здесь на сайте.

  4. Максим Автор запису

    Мандатная комиссия и совещание завтра по плану на 19:00 в клубе Олимпия.
    проспект 40-річчя Жовтня, 118Б, другий поверх (двоповерхова будівля ЖЕКа напроти басейну Дельфін, між метро «Виставковий центр» та «Васильківська» ). На втором этаже направо по коридору, по левой стороне кабинет английского.

  5. Максим Автор запису

    Результаты мандатной комиссии:
    1. КПИ – нет подписи начальника организации, нет одной страховки, нет стартового взноса за личную 240 (заявлено 8 участников).
    2. Протуберанцы – нет печати организации. На личную заявлено 5 участников.
    3. Протуберанцы-2 – нет печати и подписи начальника организации. Нет взноса за обе дистанции. На личную заявлено 3 участника. Всего должны 270.
    4. Сборная Киева – нет печати и подписи начальника организации. Заявлено на личную 2 участника.
    5. Олимпия – нет стартового взноса за личную, заявлено 6 участников – 180.
    6. Пик Анаконды – какая-то лажа с количеством участников, допущено семь, а в заявке восемь. Для личной кого-то надо вычеркнуть. Нет взноса за личную, заявлено 7 участников – 210.
    7. ТКГ – нет одной страховки. На личную заявки нет.
    8. Физруки – нет печати и подписи начальника организации, нет стартового взноса за личную 210 (заявлено 7 участников).
    На радость тех кто не знает, что на заявках должна быть печать направляющей организации, на соревнованиях будет присутствовать президент КМФСТ, который любезно согласился прихватить печать федерации и поставить ее на заявках.

    Если все перечисленные недостатки по страховкам и взносам будут предъявлены утром в воскресенье, то всего участвует восемь команд. На личной 38 участников, из них 12 женщин.

  6. Максим Автор запису

    Стартовый на личную в шапке темы личной дистанции. Если у кого-то не все участники записаны или не тот класс, то сообщайте.

  7. Максим Автор запису

    Обводка (старт контрольного участника) перенесена на 8:00. От каждой команды в первом круге утром должно быть по трое участников – сам участник, его сопровождающий и судья, который поведет кого-то из другой команды. Дальше смотрите по графику старта, когда удобней подтягиваться на место. Для всех команд – ваши судьи или участники-судьи должны отсудить столько же участников сколько в вашей команде. Распределять кто кого судит будем на месте.

  8. Максим Автор запису

    Предварительные результаты в шапке темы личной дистанции. Через пару дней выложим развернутый протокол со штрафами по всем этапам.

  9. Максим Автор запису

    Обновлены результаты личной дистанции. После пересмотра протоколов найдены некоторые ошибки и появились незначительные изменения результатов. Посчитан лично-командный и общий зачеты.

  10. Максим Автор запису

    Ждем ваших отзывов, пожеланий, предложений. Без конструктивной критики лучше соревнования мы не сможем проводить.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *